Standardy ochrony małoletnich
INFORMACJA dla MAŁOLETNICH PACJENTÓW
Pamiętaj, JESTEŚMY TUTAJ, aby Ci POMÓC:
Pamiętaj, jako nasz Pacjent, jesteś dla
nas bardzo ważny.
Chcemy, żebyś czuł/czuła się tutaj jak najlepiej.
Naszym celem jest leczenie i pomaganie. Mama lub Tata zawsze mogą być przy Tobie.
Przed badaniem lekarz/pielęgniarka wytłumaczy Ci, co będzie robił i dlaczego.
Jeśli czegoś nie rozumiesz - pytaj śmiało, lekarz/pielęgniarka postara się to wyjaśnić.
Nasz Personel jest po to, aby POMAGAĆ DZIECIOM i udzielać wsparcia. Jeśli masz jakiekolwiek prośby, zwróć się do któregoś z naszych pracowników.
Jeżeli coś Ci się nie podoba – powiedz nam o tym, wysłuchamy Cię z uwagą. Informację tę możesz przekazać osobiście Pani Angelice Stanaszek lub każdemu innemu pracownikowi. Możesz napisać na adres e-mail: nowamed.przychodnia@gmail.com
Nasz personel dokłada wszelkich starań, by wykonywać badania w sposób delikatny tak, aby nie sprawiały Ci one bólu.
Nie zawsze jest to możliwe, czasami musimy działać szybko w trosce o Twoje zdrowie. Będziemy traktować Cię z szacunkiem. Damy Ci czas na oswojenie się z sytuacją.
BEZPŁATNA POMOC dla DZIECI
Przeczytaj uważnie!
Jeśli w DOMU, SZKOLE lub naszej PRZYCHODNI spotkało Cię coś czego nie akceptujesz,
ktoś Cię SKRZYWDZIŁ albo zachował się w sposób nieodpowiedni,
jeśli coś Cię martwi, niepokoi lub masz tajemnicę, z którą źle się czujesz,
nie bój się nam o tym powiedzieć, zawsze Cię wysłuchamy i chętnie pomożemy,
postaramy się rozwiązać Twój problem i zapewnić Ci bezpieczeństwo.
116 111 - telefon ZAUFANIA dla dzieci i młodzieży
Telefon jest bezpłatny i anonimowy (nie musisz się przedstawiać) i dyskretny (nikt nie ujawni Twoich problemów innym osobom). Telefon jest czynny przez całą dobę.
800 12 12 12 - telefon zaufania dla dzieci i ich rodziców
Rzecznik Praw Dziecka uruchomił darmowy, całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania. Pod podanym wyżej numerem zarówno dzieci, jak i ich rodzice czy opiekunowie, mogą w każdej chwili uzyskać profesjonalne wsparcie psychologiczne i prawne.